თბილისიდან ბათუმში ჩასვლის დრო საათ-ნახევრით შემცირდება, თელავში კი საათსა და 20 წუთში ჩახვალთ
წელს დაგეგმილია სამტრედია-გრიგოლეთის პირველი და მეოთხე მონაკვეთების დასრულება. აღნიშნული გზა სავსე იყო გამოწვევებით. მიუხედავად ამისა, ჯამში 21 კმ გზა უკვე წელს დასრულდება, რაც ზესტაფონის არგვეთას კვანძიდან ლანჩხუთამდე 86 კმ-იანი ჩქაროსნული მაგისტრალური გზით გადაადგილების საშუალებას მოგვცემს, – ამის შესახებ საქართველოს რეგიონული განვითარებისა და ინფრასტრუქტურის მინისტრმა ირაკლი ქარსელაძემ პარლამენტში მინისტრის საათის ფორმატში გამოსვლისას განაცხადა.
მან ასევე აღნიშნა, რომ სამტრედია-გრიგოლეთის გზის პირველ და მეოთხე მონაკვეთებზე ქართული კომპანიები მუშაობენ, ხოლო მესამე მონაკვეთის ასაშენებლად სატენდერო პროცედურები მიმდინარეობს.
ასევე, მინისტრის თქმით, ინტენსიური სამუშაოები მიმდინარეობს გრიგოლეთი-ქობულეთის 14-კმ-იან მონაკვეთზე, საიდანაც წელს დაგეგმილია 11 კმ-ის, ხოლო 2023 წელს – დარჩენილი სამი კმ-ის დასრულება.
„შესაბამისად, 2022 წელს დაგეგმილი საგზაო მონაკვეთების გახსნის შედეგად თბილისიდან ბათუმამდე გადაადგილების დრო კიდევ უფრო შემცირდება და მგზავრობას მხოლოდ სამ საათსა და 40 წუთს მოვანდომებთ“, – განაცხადა ირაკლი ქარსელაძემ.
ირაკლი ქარსელაძის განცხადებით, 2021 წელს დაიწყო კახეთის მაგისტრალისა და ბაკურციხე-წნორის დამაკავშირებელი გზის მშენებლობა. ასევე, მსოფლიო ბანკმა დაამტკიცა სესხი საგარეჯო-ბადიაურის მონაკვეთისთვის და მიმდინარეობს წინა სატენდერო პროცედურები.
მინისტრის განმარტებით, დაგეგმილი მშენებლობების შედეგად, თბილისიდან თელავამდე ჩასვლა მაგისტრალური გზით, ერთ საათსა და 20 წუთში, კომფორტულად და უსაფრთხოდ იქნება შესაძლებელი.
კომენტარები